Taipei 6-9 mars 2012 dag 2

Vaknade tidigt och när jag kollade klockan var den bara halv 2. När man väl somnar om och vaknar till väckningssignalen känns det otroligt tungt. Nåväl frukost på hotellet redan halv sju och avfärd till mässan med tåg
kvart över. Morgonmöte med Team Shimano och sedan vänta på första kunderna till våran produktpresentation som Shimano America ansvarar för. Pratade också med en japan som kallas WT som är säljansvarig för USA. Nämde att jag med son skall komma till Los Angeles i början av maj, och skall eventuellt nu hälsa på dem.
Efter mässan tog jag och Robert tåget tillbaka och avslutade dagen med en öl. Robert skulle ut och gå ocj jag valde att stanna kvar på hotellet eftersom jag fortfarande känner mig hängig. Upptäckte också att hotellets internet låg nere så det blev varken blogg, FB eller Worldfeud innan det vart sovdags.
Väntar på tåget första dagen till mässan. Frank och Arjan
från Shimano Europe
och Hein och Robert
Tektros nya skivbromsar fram för landsvägscykel
Samma cykel bak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0