GRAND VICTORIA

Har kommit på plats efter en flygresa som gick bra. Tog 9,45 tim till Bangkok
där vi sedan väntade i 1,5 timme genom att gå och titta lite i butiker samt att ta sig
till rätt del i den strora och långa terminalen. Det är samma butiker i terminalen så när vi hade gått igenom
några kom vi till en del då det såg ut lika som tidigare och jag funderade om vi bara gått runt.
Men det hade vi inte. Såg också en fantastisk skultur med en orm som man drar
och med någon gud eller vad det nu är i mitten.




Mitten med guden(tror jag)



Skulpturen är säkert 20 meter lång


Peter och Anders diskuterar priser.

Väl framme vid hotell Grand Victoria har jag vilat och försökt sova några timmar vilket inte gick bra.
Var törstig, gick på toaletten och förskte somna. Sov lite fast ingen djupsömn.
Vid femtiden tog Peter och jag in taxi till hotellet där Anders bor. Han med två öl innan
Ricardo som är kontaktpersonen som Peter jobbar med hos Derby Trading Cycle. (DTC)
Vi hamnade sedan på en Japansk teppenyaki resturang (stavningen är nog fel).
Där var redan Victor Sun, chefen på Derby Trading som jag började jobba med sista året
på TWS med Haro cyklar från Taiwan.


Utanför hotellet. En taxichafför tog biden




Dag 2 började lugn för mig med sen frukost; Väldigt dålig frukost får oss från Europa. Fick
iallafall en brödskiva att rosta. Marmelad var enda pålägget, ett kokt ägg smat lite melon
och annanas.
Har sedan kikat på lita av Melodifestivalen med omröstningen som var spännandfe för er
antar jag. Caroline var ju med hela  tiden mens vinnaren kom från ingenstans och vann.
Svenska folkets röster väger kanske för mycket? 
Undrar föresten hur Mathilda och Micke hade det på Globen?
Nu skall jag gå igenom mailen medan Peter har åkt till Anders hotell för ett möte med DTC.


Utsikt från mitt rum 805

Kommentarer
Postat av: Marianne

Hej

Vad kul att se hur du har det. Vilken staty! Ser ju ut som ett tjusigt hotell du bor på då är det ju skit med så dålig frukost. Själv har jag ätit gröt och massor av frukt (som vanligt alltså).

Ser fram emot fler inlägg och bilder.

Puss på dig.

2009-03-16 @ 09:32:05
URL: http://marianneekwall.blogg.se/
Postat av: STEFAN

Om vi flyger till Bangkok någon gång kanske du får se den,- Jag såg den förra året också.

Puss & kram

2009-03-16 @ 10:59:28
Postat av: Sandra

Kul att se hur du har det!

Mathilda & Micke hade det bra, Dom satt bra, men hade en stor kamera ivägen som skymde sikten en del. Men det var en spännande upplevlese..



Puss & kram!

2009-03-17 @ 10:53:44
URL: http://www.familjenastrom.se
Postat av: Marianne

Men...har du inte gjort något mer? Inga fler inlägg. Jag vill ju se och läsa hur du har det.

Puss

2009-03-17 @ 11:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0