FÖRSTA MÄSSDAGEN

.
Hotellet på lite avstånd

Igår kväll vart jag kvar på hotellet när Anders och Peter hade ett möte med
efterföljande middag. Peter ringde mig tjugo minuter i fyra och Velo
middagen började fem, så det var knappt om tid plus att jag nyligen hade ätit.
 När jag tog hissen ner senare på kvällen för att äta själv
kom Frank ( en av cheferna)in och när vi kom ned var ett helt gäng från Shimano
 där, så jag kunde hänga på till ett köpcentrum bredvid hotellet och äta.

Nu har jag hunnit med att vara på mässan en dag. Taxiresan dit gick väldigt
ryckigt och  det vimlar av scouters och mopeder i trafiken. Varje rödljus samlas de
runt bilen och sticker iväg ungefär som o WI-cart spelet, fast utan krascher.
Väntar nu på Peter för att äta på hotellet. Mobilen lade av idag så vi kunde inte
bestämma möte för att resa ihop från mässan. Mässan ordnar med
busstransporter som jag tog med några andra från Shimano bl. annat en av cheferna som också
spar pengar istället för taxi. (Fortsättning följer)



Rene från Holland och Tana från Japan, fast tjänstgör i Nunspett.






Peter registrerar sig för mässan, Mattieu från Frankrike väntar.








Inblick i shimano montern







En annan vinkel.





En shoppingbil mill frugan kanske?




Ett fantasi hus bakom vårt hotell. Tyvärr kommer man inte in på Engelska versionen,
www.five-dime.com.tw



Bild med bord o skulpturer


Utanför vid ingången.

Kommentarer
Postat av: Marrianne

Såja. Det var bra att du visar oss lite mer av din resa..

Hopp i säng nu och inte ut på några dumheter. Klockan bör ju vara 23,15 hos dig.

Puss

2009-03-17 @ 16:08:39
Postat av: Nicke,Sandra, Max och Ronja

Vi skulle nog vilja ha en sån där shopping bil och dra runt med, kanske trimma och köra på strippen med ;)

2009-03-17 @ 21:59:55
URL: http://famekwallohlin.blogg.se/
Postat av: Nicke,Sandra, Max och Ronja

Glömde ju att säga att det e kul att se hur du har det på dina resor.



Kramar från oss i Odensala

2009-03-17 @ 22:01:26
URL: http://famekwallohlin.blogg.se/
Postat av: Marianne

Jag vill inte ha en sån bil. Vart ska allt jag shoppat få plats? Finns dom med släpvagn?

Puss

2009-03-18 @ 09:48:22
URL: http://marianneekwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0