EUROBIKE 2009

Så var det dax för årets stora start på säsongen 2010, Eurobike i Friedrichshafen.
Friedrichshafen ligger vid Bodensjön i södra Tyskland.
Vi reste med SAS från Arlanda  1 sept och kom fram till hotellet Golfhotell Bodensee, som ligger
8 km från Lindau. Det var Andrew, Anders,Peter F, Joakim, Calle F ochTerje.
Första kvällen i fantastiskt skönt väder åt vi en äkta wienerschnitsel som man brukar starta Tysklandsbesök med.
Onsdag 2 sept var första mässdagen och vi åkte i 2 bilar från hotellet vid 8,00 för att vara framme i god tid till 9,00. Jag missade en högersväng efter att jag pratat i telefon. så vi fick vända bilarna. Nu får jag nog sparken som co-driver, men det har väl med 60 års krisen att göra. Mässan gick bra fast det var varmt och ganska mycket
besökare och rekord i utställare. Efter mässan åkte Terje och jag till centrum och åt en fisk tillsammans med Per Åke från Cykelcentrum Borlänge och min tidigare arbetskamrat Anders Carlsson från Östersund.





Sovrummet i Anders och min "stora lägenhet"






Bild på ett av rummen




En koncentrerad Terje som går igenom sina mail

Kommentarer
Postat av: Marianne

Men var du inte nykter när du skrev ditt inlägg...hahaha.

Det där med att missa en sväng känner jag igen...hmm

skriver inget mer.

Puss

2009-09-03 @ 09:32:03
URL: http://marianneekwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0