St. Aygulf Frankrike

Nu den 28 oktober flög jag från Arlanda via Köpenhamn till Nice. Frankrike. Det är andra gången i år som jag flyger till Nice. Förra gången i Juni var det privat med Marianne. Denna gång är det med Simen Langeland från Hardrocx i Norge. Vi blir upphämtade av Bart Boom Shimano marketing som kör oss till St-Aygulf 40 minuter från
Nice. Tanken var att jag skulle ha genomgång med nya produkter för 2011 nästa dag, men då genomgången och
testcyklingen tar längre tid än planerat så kommer vi att göra presentationen idag. Först tog jag och Simen en kort promenad ner till beachen och båthamnen i en härlig temperatur av 20 -22 grader och solsken. Sedan har vi en två timmars genomgång av nya produkter och främst mountainbike XTR som kommer att bli populärt bland många MTB cyklister. Sedan upp till rummet för att göra sig klar till en gemensam middag med Orbea, Bianchi, Hardrocx och arbetskamraterna från Shimano. Efter nägra matcher i baren med ett fotbollsspel gick jag till rummet vid 10 tiden.

Simen Langeland från Hardrocx i Norge


Bart Boom från Shimano som hämtade oss på flygplatsen.




Stranden nedanför hotellet. Nice på andra sidan av bukten.




Hamnen bredvid men inte så imponerande som Nice eller andra ställen vid Riviäran.





Och från stranden





och hotellet Van Der Valk. Hotel Saint Aygulf


Kommentarer
Postat av: Marianne

Ser härligt ut. Underbart blå himmel. Men jag längtar ändå inte dit. Borta bra men hemma bäst, du vet.

2009-10-29 @ 09:47:21
URL: http://marianneekwall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ser härligt ut!



Kram kram!

2009-10-29 @ 09:48:52
URL: http://www.familjenastrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0