NUNSPETT 26 MAJ

Dagen började med att jag väcktes av ett kraftigt åskväder med regn och blåst. DEt är ju också våtran 36 åriga bröllopsdag. Sandras dopdag var den 25 men den blir ofta bortglömd. Väckning kvart i sju och frukost halv åtta.
Inga från Shimano Frankrike där så jag funderade på att gå till receptionen och se om jag kunde vå skjuts till stationen eller till Shimano. Då kom Derek från Shimano i Polen som skulle vara med på mötet. Han hade också med sig Peter som är finansansvarig, så jag kunde sedan åka med dem. Efter dagens möten och nedladdning av forecastreport blev jag skjutsad till hotellet av Kalle från Shimano Tyskland. Efter 15 minuter åkte vi ett gäng till Texas steakhouse i Eppe, c:a 20 minuter ifrån Nunspett. Där blev det New York steak till alla. Tur att jag inte tog någon förrätt då jag ändå lämnade lite av steken och halva inbakade potatisen.


Några statyer från receptionen



Kommentarer
Postat av: Sandra

Hohoo! Välkomna hem! (Från Toscana alltså =) ) Kraaaam

2009-06-08 @ 08:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0