NUNSPETT 25 MAJ

Så var det dax för resa till Shimano i Holland igen. Dagen startade inte så bra då förkylningen jag dras med även satt igång problemet med vänster öga. Jag ser suddigt och får högt tryck som läkarna ser allvarligt på. Och mina droppar är för gamla och nästan slut, så jag kontaktade akuten på Akademiska och fick en jourtid inom en timma. Men jag fick vänta 2,5 timma innan doktorn ropade in mig och sedan blev det över en halvtimma med undersökning och förstoring av pupill som jag inte tycker om. Kom hem en timma innan taxin hämtade mig för färd till Arlanda. Flygresan gick bra och även tågen klaffade och hämtningen vid statíonen kom efter någon minut. Det är hotellet som har en så bra service.
Dagen avslutades med en öl på uteplatsen då det var varmt och skönt.



Infarten till hotellet där jag blev avsläppt av hotellets servicebuss.





och ingången till receptionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0