DAG 2 PÅ MÄSSAN




Karl Jacobs från Tyskland tar morgonblosset





Taxi väntar på oss  klockan 7.45




Frank på väg in i taxin och ett gäng väntar på nästa. Var är Peter då?
Dag 2 tänkte jag försöka få en bild på alla scouterrace efter rödljusen men det
gick snabbt i trafiken med några få stopp. Det blev en bild från en mindre väg.
Annars susar dom fram på båda sidor om taxin



Uppstart vid vid rödljus




Populärt kring GIANT cykeln med Shimano DI2




Mycket snygg är DI2:an




Mycket fin kabeldragning utan batteriet vid flaskstället. Men var är batteriet
placerat?




Jo snyggt under vänster bakram.




Utifrån mässan


.
Så var det dax för hemgång och vänta på en buss. Jag tog en hotellbuss
17.30 som jag var helt själv i. Just när den började åka kom 2 st från
Zeeland som både på samma hotell, Vilken tur det blev som men taxi bara till
vårt hotell. Det gick också snabbt, bara 15 minuter vilket måste vara rekord!
Men nästan framme visstre chaffören inte var hotellet låg! Komisk men inget
förvånar i dom här länderna, Nya Zeelänaren fick förklara vägen sista 500
metrarna. Ikväll blir det en PRO-middag på hotellet så en till lugn kväll, eller?

Kommentarer
Postat av: Marianne

Kul. Nu har du jobbat bra.

Jag röstar för en lugn kväll på hotellet efter middagen...hahaha.

2009-03-18 @ 13:22:52
Postat av: STEFAN

Det blev en litten utgång iallafall efter en trevlig kväll

2009-03-18 @ 18:34:16
Postat av: Marianne

Nu ligger du förhoppningsvis och sover. Själv sitter jag och lyssnar på Carolines skiva som kom med posten idag. Den är jättebra!

Puss

2009-03-18 @ 18:42:18
URL: http://marianneekwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0