Etiopien November 2015, dag 5

Frukost 8.30. Idag att Björn problem med magen så det blev en lugn dag. Vi gick till banken och växlade US dollar till birr. Sedan tog Bert och jag en kaffe macchiato på en bar. Vi gick tillbaka till hotellet. Vi höll oss sedan på området, då vi hade haft ett möte med några höjdare från Airforce kvällen innan. Björn gav dem dokument och en CD med Airforce på den tiden när våra föräldrar arbetade där. De lovade att kontakta oss idag om vi får komma in och besöka gamla delen, där våra föräldrar arbetade. Men nej, ingen hörde av sig. 
På kvällen var vi bjudna till Mekdim med familj. Dorowot och kaffe ceremonie. När vi skulle gå tyckte jag min ryggsäck var lite tung, så när jag skulle gå ut så öppnade jag den igen och letade efter en ficklampa. Då stack en liten svart katt upp huvudet. - Dagens skratt!


Pia delar och skär upp brödet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0